دوره ICC ورژن 2021 با آزمون آنلاین، جایگزین دوره قبلی با آزمونهای حضوری

 

سازمان نبوش (NEBOSH) در ادامه تغییر و بروزرسانی دوره ها و آزمون های خود در حیطه HSE، یکی دیگر از آزمون های تخصصی خود را در رده Certificate تغییر داد.

 

گواهینامه بین المللی مدیریت بهداشت و ایمنی برای عملیات عمرانی نبوش (ICC) در سال 2021 رونمایی شده و جایگزین دوره قبلی در حیطه ایمنی عملیات عمرانی شد. همانطور که می دانید، دوره پیشین دارای 3 بخش IGC1 و ICC1 و ICC2 با دو آزمون و یک پروژه بود. آزمون ها در تاریخ های مقرر سالانه (اعلامی از طرف سازمان نبوش) و بصورت حضوری با شیوه نامه سازمان نبوش و حضور نماینده آزمون نبوش در ایران و جهان بصورت متمرکز و همزمان برگزار می شد.

 

شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، آزمون های دوره های NEBOSH را بصورت آنلاین و حضوری در ایران (در سراسر کشور) ارائه می دهد. در ویدئوی زیر مصاحبه یکی از شرکت کنندگان دوره های آنلاین نبوش و آیوش را که توسط شرکت HSE Arya ثبت نام کرده و در آزمون حضوری ICC پیشین در تهران شرکت کرده بود، مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

اما در نسخه جدید این دوره، در واقع هر 3 بخش IGC1 و ICC1 و ICC2 حذف شده و جای خود را به یک بخش IC1 (مدیریت ایمن ساخت و ساز) داده اند. سرفصل های دوره نیز تا حدی تغییر یافته است. سه آزمون دوره پیشین نیز به یک آزمون تغییر یافته است که بصورت تکالیفی است که بر اساس یک سناریو به دانشجو داده می شود. این آزمون کتاب باز (Open Book) می باشد و در منزل انجام می گیرد. انجام این تکالیف حدودا 8 ساعت زمان خواهد برد که دانشجو برای آن 48 ساعت زمان دارد تا نتیجه را برای NEBOSH ارسال کند.

 

 

برای مشاهده سرفصل ها و توضیحات کامل گواهینامه بین المللی مدیریت بهداشت و ایمنی برای عملیات عمرانی نبوش (ICC) اینجا کلیک کنید.

 

 

از جمله دوره های نبوش که در سال 2021 تغییر کرده اند می توان به گواهینامه نبوش در ایمنی حریق (FSC) و دیپلم بین المللی نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (IDip) - ورژن 2021 اشاره کرد.

 

 

------------------------------------------

مختصری درباره سازمان نبوش (NEBOSH)
 
نبوش، مجری امتحان ملی در ایمنی و بهداشت شغلی (The National Examination Board in Occupational Safety and Health) به عنوان یک امتحان غیر وابسته، بصورت تشکیلاتی گواهی دهنده با رویکرد غیر انتفاعی تشکیل شده است. نبوش طیف وسیعی از گواهی های مرتبط با شغل و معتبر در صحنه بین المللی در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و نیازمندی های مدیریت ریسک را طراحی کرده که در زمینه های شغلی مختلف و برای سازمان های خصوصی و دولتی کاربرد دارد. دوره های نبوش هر ساله 50.000 داوطلب را در جهان در بیش از 600 موسسه مختلف و در 120 کشور دنیا جذب می‌­نماید.
 
شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، دوره های NEBOSH را بصورت آموزش آنلاین و آزمون حضوری و آنلاین در ایران (همچنین بصورت درون سازمانی در سراسر کشور) ارائه می دهد.
 
 
 
------------------------------------------
 
 

 

 

با ما در ارتباط باشید:

 

☎️ تلفن
021-55425307
 
📱 واتساپ
09038859444
 
 

www.HSEArya.com

 

Telegram - IranNebosh Channel - HSE Arya  Instagram - HSE Arya Training  Linkedin - HSE Arya Training  Linkedin Page - HSE Arya Training  Aparat - HSE Arya Training  Youtube - HSE Arya Training  Facebook - HSE Arya Training  Twitter - HSE Arya Training


 

واحد آموزش

 

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا